5 Τεχνικά Λάθη σε eShops που Κοστίζουν Πωλήσεις

Αν το eShop σου έχει επισκεψιμότητα αλλά δεν μετατρέπεται σε πωλήσεις, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ευθύνονται τεχνικά λάθη που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά. Στο σημερινό άρθρο, θα δούμε τα 5 συχνότερα τεχνικά λάθη που “σκοτώνουν” τις πωλήσεις – και πώς μπορείς να τα διορθώσεις άμεσα.


1. Αργή ταχύτητα φόρτωσης (σελίδων και καλαθιού)

Η ταχύτητα φόρτωσης είναι καθοριστική: κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης μπορεί να κοστίσει 7% λιγότερες πωλήσεις (σύμφωνα με τη Google). Συχνά προβλήματα είναι:

  • Φορτωμένα themes με άσκοπα scripts
  • Μεγάλα ή μη βελτιστοποιημένα αρχεία εικόνων
  • Plugins που δημιουργούν καθυστερήσεις (ειδικά σε WooCommerce)

Τι να κάνεις:

  • Χρησιμοποίησε τεχνική βελτιστοποίηση (minify JS/CSS, lazy loading, CDN)
  • Βάλε το eShop σε ταχύτατο server ή managed WordPress hosting
  • Δοκίμασε την ταχύτητα με εργαλεία όπως το PageSpeed Insights

2. Broken links και σφάλματα σελίδων (404)

Οι πελάτες σου δεν θα αγοράσουν αν πέσουν πάνω σε σελίδες 404, κατεστραμμένα links ή εσωτερικές παραπομπές που δεν λειτουργούν.

Τι να κάνεις:

  • Έλεγξε τακτικά το eShop για broken links
  • Δημιούργησε redirects όπου χρειάζεται (π.χ. από καταργημένα προϊόντα)
  • Σιγουρέψου ότι δεν υπάρχουν broken images ή κουμπιά που δεν οδηγούν πουθενά

3. Πολύπλοκο ή buggy checkout

Το πιο συχνό σημείο εγκατάλειψης είναι η σελίδα πληρωμής. Αν εκεί εμφανιστούν σφάλματα, αργοπορία ή σύγχυση, χάνεις την πώληση.

Τι να κάνεις:

  • Κάνε checkout τεστ σε κινητό και σε όλους τους browsers
  • Απλοποίησε τη διαδικασία (π.χ. δεν είναι ανάγκη να ζητάς επαναλαμβανόμενες πληροφορίες)
  • Πρόσθεσε guest checkout και πολλαπλές επιλογές πληρωμής (κάρτα, PayPal, τραπεζική κατάθεση)

4. Μη φιλικό προς κινητά (mobile)

Πάνω από το 70% των χρηστών ψωνίζουν από κινητό. Αν το eShop δεν είναι 100% responsive και λειτουργικό, απλώς… δεν πουλάει.

Τι να κάνεις:

  • Κάνε έλεγχο για Mobile-Friendly
  • Δοκίμασε τις αγορές από πραγματικές κινητές συσκευές
  • Φρόντισε το μενού, τα call to action και τα φίλτρα προϊόντων να είναι εύκολα στη χρήση με το δάχτυλο

5. Έλλειψη σωστού tracking (Google Analytics / Meta Pixel / events)

Αν δεν ξέρεις ποιο βήμα της πώλησης “χαλάνε” οι επισκέπτες σου, δεν μπορείς να βελτιώσεις τίποτα. Πολλά eShops δεν έχουν σωστό ecommerce tracking και αυτό σημαίνει… πλήρη άγνοια απόδοσης.

Τι να κάνεις:

  • Ενεργοποίησε το Enhanced Ecommerce Tracking στο Google Analytics
  • Ρύθμισε conversion events στο Meta Pixel και το Google Ads
  • Χρησιμοποίησε Google Tag Manager για σωστή διαχείριση και debugging

Με λίγα λόγια: Μην αφήνεις τα τεχνικά θέματα να σου τρώνε τον τζίρο

Ένα σωστά δομημένο eShop πρέπει να είναι γρήγορο, λειτουργικό, responsive και απόλυτα παρακολουθήσιμο. Τα τεχνικά λάθη μπορεί να μη φαίνονται σε πρώτη φάση, αλλά επηρεάζουν άμεσα το conversion rate, τα έσοδα και τη θέση σου στη Google.

👩‍💻 Οι Σύμβουλοι eShop και η Bluemind.gr, αναλαμβάνουμε τον τεχνικό και εμπορικό έλεγχο του eShop σου για να φέρουμε στην επιφάνεια ό,τι σου αφαιρεί πωλήσεις – και να το διορθώσουμε με στρατηγική.

Μπορείς να στείλεις το ενδιαφέρον σου για έλεγχο eShop συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα ενδιαφέροντος.