-
Λέρου 15 Αθήνα
Πώς να διαφημίσω το eshop μου;
Πριν προχωρήσετε στους τρόπους που θα διαφημίσετε το eshop σας θα πρέπει να ελέγξετε αν το eshop σας διαθέτει την υποδομή και τις προδιαγραφές για την βέλτιστη προώθησή του.
Πώς γίνεται ένας έλεγχος eshop; Μπορείτε να ενημερωθείτε για τους έλεγχους eshop πριν την προώθηση εδώ
Πώς να κάνετε το eshop σας κερδοφόρο;
Όταν είστε ιδιοκτήτης ενός eshop, είναι φυσικό να στοχεύετε στην κερδοφορία του και να έχετε τον πλήρη έλεγχο των πελατών σας. Τι σημαίνει να έχετε τον έλεγχο των πελατών σας; Τα σύγχρονα eshop διαθέτουν πολλές εξατομικευμένες λειτουργίες. Από το εξατομικευμένο περιεχόμενο μέχρι την καθοδήγηση των επισκεπτών να ακολουθήσουν τη ροή που θέλετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το eshop της επιχείρησής σας με τέτοιον τρόπο ώστε να προσεγγίσετε τους πελάτες σας και να τους καθοδηγήσετε εκεί που θέλετε.
5 σημαντικοί κανόνες για κερδοφόρα eshop
Υπάρχουν κάποιοι απαράβατοι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ώστε να γίνει κερδοφόρο.
- Η κατασκευή eshop να έχει προβλέψει το SEO και στο περιεχόμενο: Ένα e-shop που έχει ακολουθήσει τους κανόνες του seo έχει πάντα μία καλύτερη κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα από αυτό που απλά δημιουργήθηκε για να υπάρχει μία διαδικτυακή παρουσία.
- Η πλατφόρμα κατασκευής eshop να σας δίνει πλήρη επεκτασιμότητα: Είναι σημαντικό καθώς εμβαθύνετε στην ηλεκτρονική αγορά (ecommerce) και τους κανόνες της να έχετε τη δυνατότητα να επεκτείνετε ή και εκσυγχρονίσετε τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα eshop από την αρχή.
- Η προσθήκη κριτικών από τους πελάτες σας στη σελίδα προϊόντος είναι σημαντική: Οι αγοραστές του διαδικτύου δίνουν μεγάλη προσοχή στην άποψη των πελατών σας για τα προϊόντα σας και γι΄αυτό αναζητούν πρώτα τα reviews πριν προχωρήσουν σε αγορά.
- Το eshop να δέχεται πολλαπλούς τρόπους πληρωμής: Η συνήθης τακτική που λέει πληρωρωμή με κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και αντικαταβολή αρχίζει να μην απαοδίδει για τους αφοσιωμένους αγοραστές του διαδικτύου. Πλέον χρειάζεται να προβλέψετε τη δημιουργία δόσεων αποπληρωμής, τη διασύνδεση του eshop με πλατφόρμες πληρωμών όπως το paypal, stripe κ.α.
- Η επιλογή της συνεργαζόμενης εταιρείας courier είναι κρίσιμη: Τα κόστη των μεταφορικών και οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων όταν είναι ανταγωνιστικά αποφέρουν κερδοφορία στα eshop. Επαναδιαπραγματευτείτε για τα μεταφορικά κόστη και σε τακτά χρονικά διαστήματα κάντε έρυενα αγοράς για καλύτερες τιμές και καλύτερους χρόνους παράδοσης.
Πως να διαφημίσετε το eshop σας;
Η ηλεκτρονική αγορά είναι μία ιδιαίτερη ανταγωνιστική αγορά. Αμέτρητα eshop προσπαθούν να τραβήξουν το ενδιαφέρον των χρηστών. Οι διαδικτυακοί αγοραστές αποφασίζουν, εάν σας εμπιστεύονται και αν θα ήθελαν να αγοράσουν από το eshop σας, μέσα σε περίπου τρία έως πέντε δευτερόλεπτα.
Ας δούμε παρακάτω κοινές ερωτήσεις των ιδιοκτήτων eshop.
- Τι μπορώ να κάνω με τα διαδικτυακά εργαλεία προώθησης eshop; Ποια συμφέρουν περισσότερο;
- Αν οι πελάτες μου δεν αγοράζουν ενώ έχουν βάλει προϊόντα στο καλάθι τους, τι μπορώ να κάνω;
- Τι είναι το eshop marketing; Πώς μπορώ να το ακολουθήσω στο eshop μου;
Όλες τις απαντήσεις θα τις βρείτε στο ΔΩΡΕΑΝ e-book για προώθηση eshop.
Τί είναι το ΔΩΡΕΑΝ e-book για προώθηση eshop;
Το ΔΩΡΕΑΝ e-book για προώθηση eshop από την Bluemind.gr είναι ένας πολύτιμος οδηγός – εργαλείο για την προώθηση πωλήσεων σε eshop, που περιλαμβάνει δοκιμασμένες μεθόδους προώθησης eshop και οι οποίες έχουν σημαντικά αποτελέσματα στην άνοδο των πωλήσεων και την κερδοφορία των eshop.
Αποκτώντας εντελώς δωρεάν το ebook για την προώθηση eshop θα γμωρίζετε βήμα προς βήμα τι μπορείτε να κάνετε με τη διαφήμιση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, ποιές επιλογές σε διαφήμιση μπορείτε να κάνετε, πως λειτουργούν οι εκπτωτικές μέρες και άλλα πολλά.