Προώθηση με SEO | Πλήρης οδηγός για να βγείτε μπροστά

Ξεκλειδώστε τις δυνατότητες της ιστοσελίδας σας χάρη στην προώθηση με SEO και εκτελώντας εξειδικευμένες υπηρεσίες SEO για σαν είστε SEO experts με τον πλήρη οδηγό SEOΑυξήστε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας και τις επισκέψεις σας για την επιτυχία του website σας!

Προώθηση με SEO | Ο Οδηγός για την Επιτυχία του Website σας με SEO!

Θα μπορούσε το eshop σας με προώθηση SEO να εμφανίζεται σε ειδησεογραφικά sites που δέχονται χιλιάδες επισκέψεις καθημερινά; Πριν απαντήσετε όχι, δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να φέρετε την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις της Google.

Η προώθηση ιστοσελίδων και eshop με SEO είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία διαδικτυακής σας παρουσίας. Όταν κάποιος δημιουργεί και διαχειρίζεται μία ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, στόχος του είναι να τον προβάλλει και να τον διαδώσει στο ευρύτερο κοινό. Το SEO (Search Engine Optimization) προσφέρει μια σειρά από μεθόδους και τεχνικές που βοηθούν στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, έτσι ώστε να εμφανίζεται σε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα εξερευνήσουμε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε το SEO για να αυξήσετε την ορατότητα του ιστότοπου σας και να επηρεάσετε αυξητικά τους επισκέπτες σας.

Κατανόηση του SEO και της σημασίας του στην προώθηση ιστοσελίδων

Περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις με διαδικτυακή παρουσία επιλέγουν επαγγελματικές υπηρεσίες SEO στην προώθηση eshop. Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα επαγγελματικό SEO είναι μείωση των εξόδων διαφήμισης, χαμηλότερη τιμή στη διαφήμιση και αποτελεσματική παρουσία στην προσέλκυση νέων πελατών.

Αναφερόμενοι στο SEO εννοούμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες που αποτελούν τη digital στρατηγική σας και την οποία μπορούν να συντάξουν εξειδικευμένοι internet marketers, ώστε μια ιστοσελίδα να ανέλθει στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης, δηλαδή στα 10 πρώτα αποτελέσματα.

Διαβάστε το άρθρο μέχρι το τέλος και θα καταλάβετε, γιατί το seo είναι προϋπόθεση στην προωθηση ιστοσελιδων & eshop.

Τι είναι το SEO ιστοσελίδας και ποια τα οφέλη του;

Το SEO ιστοσελίδας με πλήρη όρο Search Engine Optimization, αναφέρεται στην βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου για τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Μία ιστοσελίδα που έχει καλό SEO βγαίνει στα πρώτα αποτελέσματα της Google. Tα πρώτα αποτελέσματα που εμφανίζονται στη Google, όταν ο χρήστης αναζητά κάτι, είναι και αυτά που δέχονται την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Καταλαβαίνετε λοιπόν την σπουδαιότητα του SEO για μία επιχείρηση που βασίζει την λειτουργία της στο διαδίκτυο. Η παρουσία της στα πρώτα αποτελέσματα της Google σημαίνει:

  • ραγδαία αύξηση των οργανικών επισκεπτών στην ιστοσελίδα
  • αύξηση της αναγνωρισιμότητας
  • αύξηση πωλήσεων
προώθηση με SEO - τεχνικές SEO

SEO προωθηση ιστοσελιδων

Οργανικός επισκέπτης, είναι ο χρήστης του διαδικτύου που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας από τις μηχανές αναζήτησης. Οι συγκεκριμένη κατηγορία επισκεψιμότητας αποτελεί την καλύτερη, αφού οι χρήστες είναι το επιθυμητό κοινό, που αναζητά προϊόντα ή υπηρεσίες όμοιες με τις δικές σας.

Τα οργανικά αποτελέσματα  είναι δωρεάν και έχουν μεγάλη απήχηση στο διαδίκτυο, καθώς η πλειοψηφία των χρηστών επιλέγουν σελίδες που προέρχονται από τα οργανικά και όχι από τα πληρωμένα αποτελέσματα. Πληρωμένα αποτελέσματα είναι όσα φέρουν την ένδειξη «διαφήμιση» και συνήθως εμφανίζονται πάνω από τα φυσικά αποτελέσματα και κάτω από αυτά στο τέλος της πρώτης σελίδας.

SEO ιστοσελίδας σημαίνει ότι απευθύνεστε στοχευμένα στο κοινό που επιθυμεί να αγοράσει τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας.

Τα οργανικά αποτελέσματα αποπνέουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους χρήστες του διαδικτύου και κατ’ επέκταση την σίγουρη επιλογή των χρηστών.  Έτσι είναι περισσότερο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες σας και να προμηθευτούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε.

Η σημασία της εμπειρίας του χρήστη στην προώθηση της ιστοσελίδας

Η εμπειρία του χρήστη (UX – User Experience) είναι κρίσιμης σημασίας για την προώθηση μίας ιστοσελίδας. Έχει αποδειχθεί ότι μια καλή εμπειρία χρήστη έχει θετικό αντίκτυπο στην ικανοποίηση των χρηστών και την πιθανότητα επιστροφής τους, καθώς και στην αύξηση των μετατροπών (conversions) και την αύξηση της πιθανότητας κοινοποίησης του περιεχομένου σας.

Ποιοί παράγοντες επηρεάζουν το SEO για προωθηση ιστοσελιδων στη Google;

Οι υπηρεσίες SEO στην προώθηση ιστοσελίδων στη google περιλαμβάνουν περισσότερους από 200 κανόνες. Κυρίως χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες. Πρόκειται για το On page SEO και το Off page SEO.

To On site SEO περιλαμβάνει βελτιστοποιήσεις που γίνονται πάνω στον ιστότοπο και περιλαμβάνει διορθώσεις meta description, χρήση ssl, ταχύτατη φόρτωση σελίδας, διορθώσεις εναλλακτικών κειμένων φωτογραφιών , τοποθετήσεις internal links, τοποθέτηση λέξεων κλειδιών και επιδιόρθωση κώδικα. To Off page SEO είναι η δημιουργία backlinks, το digital PR και το Social Media SEO.

Η ανακάλυψη των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών είναι μία σημαντική εργασία. Η υιοθέτηση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο ιστοσελίδας μπορεί να σας δώσει σημαντικό προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού σας. Τα Keywords χωρίζονται σε κατηγορίες με βάση την στόχευση της εταιρείας για την προώθηση με SEO.

Branded Keywords

Οι όροι επωνυμίας αναφέρονται στα keywords τα οποία σχετίζονται με το όνομα της επιχείρησης. Έτσι μετρούμε η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας που έχει δημιουργηθεί. Κάθε φορά που οι χρήστες σας αναζητούν με το όνομά σας αυτό σταδακά μετατρέπει την επωνυμία σας σε λέξη – κλειδί με τιμή στα Google Ads για τους ανταγωνιστές σας.

Local Keywords

Τα local keywords είναι οι λέξεις κλειδιά οι οποίες περιέχουν φράσεις σχετικά με τη συγκεκριμένη τοποθεσία που βρίσκεται η επιχείρησή σας. Αυτές οι λέξεις – κλειδιά λειτουργούν ως γεωγραφικοί προσδιορισμοί με σκοπό να βοηθήσουν τους ανθρώπους μίας συγκεκριμένης περιοχής να βρουν τα προϊόντα / τις υπηρεσίες που αναζητούν κοντά τους.

Long Tail Keywords

Μια λέξη-κλειδί long tail είναι μια φράση που αποτελείται γενικά από τρεις έως πέντε λέξεις. Δεδομένου ότι αυτές οι φράσεις-κλειδιά είναι πιο συγκεκριμένες από τους γενικούς όρους, επιτρέπουν να στοχεύσετε σε εξειδικευμένα δημογραφικά στοιχεία, αλλά ενισχύουν και το voice SEO. Αυτές οι φράσεις-κλειδιά είναι επίσης λιγότερο ανταγωνιστικές από τις γενικές λέξεις-κλειδιά, επειδή έχουν σχεδιαστεί για να αντικατοπτρίζουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κάνουν ερωτήματα. Με τις λέξεις-κλειδιά long tail, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας, η οποία είναι πιο πιθανό να οδηγήσει σε μετατροπές.

LSI Keywords

Οι λέξεις-κλειδιά LSI (Latent Semantic Indexing Keywords) είναι λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται εννοιολογικά με μια λέξη-κλειδί-στόχο. Αυτό σημαίνει ότι η χρήση σημασιολογικά σχετικών λέξεων-κλειδιών είναι καλή για το SEO, επειδή βοηθά την Google να κατανοήσει το θέμα και το εύρος του περιεχομένου σας.

Επομένως, εάν θέλετε η σελίδα σας να κατατάσσεται ως προς τα «αεροπορικά εισητήρια», τότε οι λέξεις-κλειδιά LSI θα είναι «ταξίδια», «κρατήσεις» και «προορισμοί»

Η βελτιστοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας απαιτεί μία αναδιόργανωση σχεδόν κάθε στοιχείου που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα σας. Ένας έμπειρος συνεργάτης σε SEO θα ελέγξει την ιστοσελίδα σας στην αποδόση της για SEO και θα βελτιώσει τις περιγραφές, το multimedia υλικό κείμενα σύμφωνα με τον στόχο σας. Περίπου 200 κανόνες SEO θα πρέπει να ακολουθηθούν και να εφαρμοστούν στην ιστοσελίδα σας ‘για ώστε να έχετε μία σημαντική ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης.

Το Off site SEO περιλαμβάνει τις ενέργειες που πραγματοποιούνται εκτός της ιστοσελίδας σας. Και εδώ έρχεται η δημιουργία backlinks σε ιστοσελίδες τρίτων, social media marketing κλπ.

Πώς να κάνετε Backlinks;

Πολλοί έχουν επενδύσει στην αγορά backlinks από ιστοσελίδες τρίτων, πιστεύοντας ότι το Link building είναι και ο βασικότερος παράγοντας του SEO. Παρόλα αυτά η αγορά backlinks αμφιβόλου ποιότητας έφερε τα αντίθετα αποτελέσματα στο SEO.

Η αγορά ακατάλληλων συνδέσμων -backlinks SEO- προς την ιστοσελίδα σας, μπορεί να σας ρίξει στην κατάταξη της Google

Το χτίσιμο συνδέσμων (backlinks building) χρειάζεται να ακολουθεί μία στρατηγική. Η Google επιβραβεύει τις ιστοσελίδες που έχουν ένα σημαντικό περιεχόμενο και το οποίο άλλες σελίδες το αναπαραγάγουν γιατί πραγματικά θα ενδιαφέρει το κοινό τους.  Σκοπός των ιστοσελίδων είναι να δημιουργήσουν ποιοτικά backlinks

Με την ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας, η αναζήτηση φωνής έχει γίνει ολοένα και πιο δημοφιλής. Καθώς οι άνθρωποι αναζητούν πληροφορίες και κατευθύνσεις με τη χρήση των φωνητικών αναζητήσεων, είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και τους επαγγελματίες SEO να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν σε αυτήν την αλλαγή.

Η φωνητική αναζήτηση είναι σημαντική για το SEO για τους ακόλουθους λόγους:

Αυξημένη χρήση φωνητικών αναζητήσεων: Οι χρήστες συχνά προτιμούν να χρησιμοποιούν φωνητικές αναζητήσεις, ειδικά σε κινητές συσκευές και έξυπνα ηχεία. Η αύξηση της χρήσης αυτών των τεχνολογιών σημαίνει ότι οι εταιρείες χρειάζεται να προσαρμοστούν στις ανάγκες των χρηστών.

Φυσική και συναισθηματική εμπειρία: Οι φωνητικές αναζητήσεις προσφέρουν μια πιο φυσική και συναισθηματική εμπειρία στους χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι η προσαρμογή του περιεχομένου για τις φωνητικές αναζητήσεις μπορεί να βελτιώσει την αλληλεπίδρασή σας με το κοινό και να δημιουργήσει θετικές εντυπώσεις.

Ανάγκη για ακριβέστερες απαντήσεις: Οι χρήστες που κάνουν φωνητικές αναζητήσεις αναζητούν συνήθως ακριβέστερες και πιο συνοπτικές απαντήσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι ιστοσελίδες πρέπει να προσαρμόσουν το περιεχόμενό τους για να παρέχουν σαφείς και συγκεκριμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις των χρηστών.

Ανάγκη για τοπική αναζήτηση: Πολλές φωνητικές αναζητήσεις είναι σχετικές με την τοποθεσία του χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις χρειάζεται να βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενό τους για τοπικές αναζητήσεις ώστε να εμφανίζονται σε χρήστες που βρίσκονται κοντά τους.

Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για seo φωνητικής αναζήτησης είναι σημαντική ώστε να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες μπορούν να βρουν εύκολα και να αποκτήσουν πρόσβαση στο περιεχόμενο σας μέσω φωνητικών αναζητήσεων. Με τη χρήση των κατάλληλων λέξεων – κλειδιών για φωνητική αναζήτηση μπορείτε να εκτοξέυσετε την ιστοσελίδα σας στις κορυφαίες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

Η βελτιστοποίηση social media για SEO είναι μία στρατηγική που μπορεί να αυξήσει το traffic στην ιστοσελίδα σας. Η σωστή λήψη των πληροφοριών του προφίλ σας στην αρχή μπορεί να προσφέρει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.

Tο βελτιστοποιημένο προφίλ (social bio) είναι το θεμέλιο για την επιτυχία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ενσωμάτωσης SEO. Ακολουθεί μια συνοπτική λίστα ελέγχου της εταιρείας SEO Bluemind για τη δημιουργία μίας νέας social media page στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

  • Επιλέξτε ονόματα προφίλ που είναι ακριβή, σχετικά και εύκολα στη μνήμη.
  • Συμπληρώστε τα στοιχεία του προφίλ σας. Εάν κάποιος αναζητήσει το προφίλ ή τα θέματα του λογαριασμού σας χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα εσωτερικής αναζήτησης της πλατφόρμας, είναι σπουδαίο να μπορεί να σας εντοπίσει.
  • Ενσωματώστε σχετικές λέξεις-κλειδιά με βάση τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ενδέχεται να προσπαθήσουν να βρουν το προφίλ. Αφήστε τη στρατηγική λέξεων-κλειδιών SEO να είναι ο οδηγός σας.
  • Σύνδεσμος στον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος συνδέεται σωστά με το προφίλ κοινωνικών μέσων.
  • Προφίλ διασύνδεσης. Για παράδειγμα, συμπεριλάβετε συνδέσμους σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων σε κανάλια και βίντεο YouTube.
  • Διατηρήστε συνεπή μηνύματα επωνυμίας σε ψηφιακές πλατφόρμες (ιστοτόπος, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.).
  • Επιλέξτε τις πιο σχετικές ετικέτες ή/και κατηγορίες στις πλατφόρμες που τις χρησιμοποιούν και εξετάστε το ενδεχόμενο να τις ενσωματώσετε στη στρατηγική λέξεων-κλειδιών του ιστότοπού σας.
  • Συμπεριλάβετε στοιχεία «επικοινωνίας» για να διευκολύνετε την επικοινωνία μαζί σας, όπως διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου, email ή άλλο μέσο επικοινωνίας.
  • Πολλές βέλτιστες πρακτικές θα ισχύουν για το προφίλ και τις μεμονωμένες αναρτήσεις (περιεχόμενο). 

Το SEO copywriting υπερβαίνει την απλή ενσωμάτωση λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο – πρόκειται για τη δημιουργία συναρπαστικής και ενημερωτικής γραφής που έχει απήχηση τόσο στους αναγνώστες όσο και στις μηχανές αναζήτησης. Εστιάζοντας στην πρόθεση του χρήστη και παρέχοντας αξία μέσω ελκυστικού υλικού, οι κειμενογράφοι SEO μπορούν να οδηγήσουν οργανική επισκεψιμότητα σε ιστότοπους, ενώ παράλληλα κρατούν τους επισκέπτες αφοσιωμένους και ικανοποιημένους. Αυτή η στρατηγική προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει τις κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης, αλλά ενισχύει επίσης τη συνολική εμπειρία χρήστη, οδηγώντας τελικά σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και αυξημένη αξιοπιστία της επωνυμίας.

Στην ουσία, το SEO copywriting είναι μια λεπτή ισορροπία μεταξύ της δημιουργικότητας και της τεχνικής εξειδίκευσης, συνδυάζοντας την τέχνη της αφήγησης με την επιστήμη των αλγορίθμων αναζήτησης. Περιλαμβάνει την κατανόηση των αναγκών και των προτιμήσεων του κοινού-στόχου, τη διεξαγωγή ενδελεχούς έρευνας λέξεων-κλειδιών, τη βελτιστοποίηση μετα-ετικέτες, επικεφαλίδες και εναλλακτικά κείμενα εικόνας, όλα αυτά διατηρώντας μια φυσική ροή στο περιεχόμενο. Ένας επιτυχημένος κειμενογράφος SEO έχει τη μαεστρία να πλέκει σχετικές λέξεις-κλειδιά απρόσκοπτα στο κείμενο χωρίς να διακυβεύεται η αναγνωσιμότητα ή να μειώνεται η πληροφοριακή του αξία.

Η Διαφορά του White Hat SEO από το Black Hat SEO

Το White Hat SEO δίνει έμφαση σε ηθικές και βιώσιμες πρακτικές για τη βελτίωση της κατάταξης ενός ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης. Επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας, στη βελτιστοποίηση για σχετικές λέξεις-κλειδιά και στη δημιουργία γνήσιων backlinks. Ακολουθώντας τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης, το White Hat SEO στοχεύει να προσφέρει αξία στους χρήστες και να δημιουργήσει μακροπρόθεσμη αξιοπιστία στο διαδίκτυο. Αντίθετα, το Black Hat SEO χρησιμοποιεί τακτικές χειραγώγησης όπως το γέμισμα λέξεων-κλειδιών, το cloaking και το spamming συνδέσμων για να επιτύχει γρήγορα αλλά βραχύβια αποτελέσματα.

Οι τεχνικές Black Hat SEO μπορούν να οδηγήσουν σε κυρώσεις από τις μηχανές αναζήτησης, βλάπτοντας τη φήμη και την προβολή ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ενώ το White Hat SEO απαιτεί χρόνο και προσπάθεια για να αποφέρει αποτελέσματα, εξασφαλίζει σταθερή ανάπτυξη και μακροζωία δίνοντας προτεραιότητα στην εμπειρία χρήστη και τη συμμόρφωση με τους αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης. Η υιοθέτηση των στρατηγικών White Hat όχι μόνο βελτιώνει την κατάταξη ενός ιστότοπου, αλλά επίσης ενισχύει την εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών και δημιουργεί μια σταθερή βάση για βιώσιμη διαδικτυακή επιτυχία.

Ανταγωνίζεται το SEO τα Google Ads;

Ενώ το SEO και το Google Ads εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς στο digital marketing, μπορούν στην πραγματικότητα να αλληλοσυμπληρώνονται αντί να ανταγωνίζονται. Το SEO εστιάζει στη βελτίωση της κατάταξης οργανικής αναζήτησης και της μακροπρόθεσμης προβολής, ενώ το Google Ads παρέχει άμεση προβολή μέσω πληρωμένων διαφημίσεων. Χρησιμοποιώντας στρατηγικά και τις δύο στρατηγικές, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεγιστοποιήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό.

Ένας ενδιαφέρον τρόπος για να αξιοποιήσετε τη συνέργεια μεταξύ SEO και Google Ads είναι η χρήση δεδομένων από καμπάνιες του Google Ads για την ενημέρωση των στρατηγικών SEO. Η ανάλυση της απόδοσης των λέξεων-κλειδιών, των αναλογιών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και των δεδομένων μετατροπών από διαφημίσεις μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστότοπου και τη στόχευση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών για ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση όχι μόνο ενισχύει τις συνολικές προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά διασφαλίζει επίσης ένα συνεκτικό μήνυμα επωνυμίας σε διαφορετικές πλατφόρμες.

Ουσιαστικά, αντί να βλέπουν το SEO και το Google Ads ως ανταγωνιστές, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να τους βλέπουν ως συνεργάτες που εργάζονται προς έναν κοινό στόχο αύξησης της διαδικτυακής προβολής και αύξησης της επισκεψιμότητας στις ιστοσελίδες τους. Ενσωματώνοντας και τις δύο στρατηγικές σε μια ολιστική στρατηγική digital marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να προωθήσουν αποτελεσματικά την επωνυμία τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες της διαδικτυακής προώθησης με το SEO και το Google Ads.

Έλεγχος SEO | Σύμβουλοι Eshop

Η συμμόρφωση με τους κανόνες των μηχανών αναζήτησης είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία του eshop σας. Ο Έλεγχος SEO διενεργείται από την ομάδα μας, σε όλα τα eshop ανεξαρτήτως του χρόνου λειτουργίας τους. Ο έλεγχος διενεργείται με βάση τους κανόνες και τις απαιτήσεις της Google.

Με τον έλεγχο SEO αναλύουμε τον ιστότοπό σας και σας δίνουμε χρήσιμες συμβουλές για τη βελτιστοποίηση του eshop σας, ώστε να διασφαλίσετε μια μακροπρόθεσμη επιτυχία στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης! Εντοπίζουμε τεχνικά λάθη και ζητήματα στο περιεχόμενο που υποβαθμίζουν την εικόνα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στις μηχανές αναζήτησης.

Αν ενδιαφέρεστε για έναν πλήρη Έλεγχος SEO στο eshop σας συμπληρώστε την ακόλουθη Φόρμα Ενδιαφέροντος και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.