-
Λέρου 15 Αθήνα
Γιατί τα eshops στρέφονται στο Digital PR;
Τα eshops στρέφονται όλο και περισσότερο στην Digital PR ως στρατηγικό εργαλείο για να ενισχύσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και να ενδυναμώσουν την προβολή της επωνυμίας τους στην δαιδαλώδη ψηφιακή αγορά. Στο σημερινό ψηφιακό τοπίο που τα πάντα αλλάζουν με γρήγορο ρυθμό, οι παραδοσιακές προσπάθειες digital marketing από μόνες τους δεν επαρκούν για να προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό-στόχο. Το Digital PR αξιοποιεί διαδικτυακά κανάλια, παράγοντες επιρροής και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) για να δημιουργήσει buzz, να ενισχύσει την επισκεψιμότητα και τελικά να αυξήσει τις μετατροπές για τα eshops.
Το Digital PR επιτρέπει στα eshop να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους με πιο δυναμικό και διαδραστικό τρόπο, δημιουργώντας ισχυρότερες σχέσεις και χτίζοντας την αφοσίωση των χρηστών διαδικτύου στην επωνυμία. Εξασφαλίζοντας κάλυψη σε αξιόπιστα blogs, συνεργαζόμενοι με βασικούς παράγοντες επιρροής του κλάδου (gate keepers) και αξιοποιώντας το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, τα eshop μπορούν να δημιουργήσουν αξιοπιστία και εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές.
Τι είναι οι υπηρεσίες Digital PR ;
Οι υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων στο διαδίκτυο (Digital PR ) περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών και τακτικών που στοχεύουν στην αύξηση της διαδικτυακής προβολής, της αξιοπιστίας και της ενίσχυσης φήμης μιας επωνυμίας. Αυτό περιλαμβάνει συνεργασίες με δημοσιογράφους, influencers, καμπάνιες social media, συνεργασίες με οργανισμούς, δημιουργία περιεχομένου, διαχείριση φήμης στο διαδίκτυο και ψηφιακή διαχείριση κρίσεων (crisis management). Αξιοποιώντας τα κατάλληλα ψηφιακά κανάλια, οι επαγγελματίες του ψηφιακού PR προσπαθούν να συνδεθούν με το κοινό-στόχο των επιχειρήσεων με ουσιαστικό τρόπο.
Μέσω στρατηγικής και στοχευμένων μηνυμάτων, οι επωνυμίες μπορούν να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών. Η επένδυση σε υπηρεσίες ψηφιακών δημοσίων σχέσεων μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη ορατότητα της επωνυμίας στο διαδίκτυο, αξιοπιστία και αφοσίωση πελατών στη ανταγωνιστική ψηφιακή αγορά.
Επιπλέον, το Digital PR περιλαμβάνει επίσης τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης μέσω στρατηγικών δημιουργίας συνδέσμων και τεχνικών SEO για την ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας της μάρκας. Η παρακολούθηση και η ανάλυση των μετρήσεων δεδομένων διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών Ψηφιακών Δημοσίων Σχέσεων (Digital PR ) και στη βελτίωση των μελλοντικών στρατηγικών για καλύτερα αποτελέσματα. Ουσιαστικά, οι υπηρεσίες Digital PR προσφέρουν μια δυναμική προσέγγιση για τη διαχείριση της εικόνας μιας μάρκας στο όλο και πιο ανταγωνιστικό ψηφιακό τοπίο, ενισχύοντας παράλληλα θετικές σχέσεις με βασικούς φορείς επηρεασμού του κοινού.
Γιατί τα eshops στο εξωτερικό αναζητούν εταιρείες Digital PR;
Το Digital PR είναι κάτι περισσότερο από τη δημιουργία δελτίων τύπου ή την εξασφάλιση δημοσίευσης στα μέσα ενημέρωσης. Στην ουσία περιλαμβάνει τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με διαδικτυακές κοινότητες και παράγοντες επιρροής που μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της προβολής μιας επωνυμίας.
Μία εταιρεία Digital PR προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, οι οποίες ακολουθούν τη στρατηγική επικοινωνίας που έχει συμφωνηθεί με τον πελάτη. Σε μια εποχή όπου η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι πρωταρχικής σημασίας, οι εταιρείες digital δημοσίων σχέσεων είναι ικανές να περιηγούνται στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της διαδικτυακής επικοινωνίας για να διασφαλίσουν ότι οι επωνυμίες διατηρούν την αυθεντικότητα και την αξιοπιστία στις αλληλεπιδράσεις τους με τους καταναλωτές. Με γνώμονα τα δεδομένα και τη στρατηγική αφήγηση στον πυρήνα της επικοινωνίας, το Digital PR έχει γίνει ένα απαραίτητο εργαλείο για τις επωνυμίες που θέλουν να κυριαρχήσουν στην αγορά τους.
Πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες Digital PR;
Το κόστος των υπηρεσιών Digital PR μπορεί να ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με την εταιρεία, τον ανταγωνισμό, τις απαιτήσεις του έργου και τους συγκεκριμένους στόχους που θα πρέπει να επιτευχθούν. Γενικά, οι τιμές κυμαίνονται από μερικές χιλιάδες ευρώ έως δεκάδες χιλιάδες ευρώ για μια ολοκληρωμένη καμπάνια. Παράγοντες όπως η προσέγγιση ατόμων επιρροής, η δημιουργία περιεχομένου και οι σχέσεις με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης διαμορφώνουν το συνολικό κόστος.
Μια σημαντική πτυχή που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι η αξία που μπορούν να προσφέρουν οι υπηρεσίες ψηφιακών δημοσίων σχέσεων σε μια επιχείρηση. Ενώ το αρχικό κόστος μπορεί να φαίνεται υψηλό, η πιθανή απόδοση της επένδυσης όσον αφορά την προβολή της επωνυμίας και τη διαχείριση της φήμης μπορεί να είναι σημαντική.
Αξίζει επίσης, να σημειωθεί ότι ορισμένες εταιρείες προσφέρουν προσαρμοσμένα πακέτα τιμολόγησης με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών και τους περιορισμούς του προϋπολογισμού. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες ψηφιακών δημοσίων σχέσεων προσαρμοσμένες στους συγκεκριμένους στόχους και τους πόρους τους. Συνεργαζόμενοι στενά με μια έμπειρη εταιρεία, οι επιχειρήσεις μπορούν να μεγιστοποιήσουν την κατανομή του προϋπολογισμού τους για Digital PR, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα τα επιθυμητά αποτελέσματα αποτελεσματικά.