-
Λέρου 15 Αθήνα
Γιατί χρειάζεστε έναν Σύμβουλο Digital Marketing;
Ο ρόλος του Συμβούλου Digital Marketing
Πόσες φορές δεν σκεφτήκατε ότι το μόνο που θα θέλατε είναι κάποιος ειδικός να σας πει γιατί οι επισκέψεις στο e-Shop σας δεν μετατρέπονται σε πωλήσεις. Ή και τι θα μπορούσατε να κάνετε για να έχετε μεγαλύτερη απόδοση στις διαφημιστικές σας καμπάνιες;
Εδώ έρχεται η ανάγκη να έχετε έναν Σύμβουλο ο οποίος θα μπορεί να κατανοήσει τους επιχειρησιακούς στόχους αλλά και παράλληλα να αντιληφθεί και να αναλύσει τα νούμερα που σας παρουσιάζουν οι συνεργάτες, που έχουν αναλάβει το digital marketing της εταιρείας σας.
Ο Σύμβουλος Digital Marketing δεν είναι ένας συνεργάτης που θα αναλάβει να σας “τρέξει” σωστά της διαφημιστικές σας καμπάνιες στο διαδίκτυο. Κυρίως δεν ανταγωνιστής των επιχειρήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες digital marketing.
Ο ρόλος του Συμβούλου Digital Marketing είναι να σας πάει πάνω από το μέσο όρο των επιχειρήσεων του κλάδου σας.
Ο ρόλος του Συμβούλου Digital Marketing είναι να σας ενημερώσει για το τι θα μπορούσατε να κάνετε ώστε οι καμπάνιες σας στο διαδίκτυο να αποδίδουν περισσότερο και τι είναι αυτό που θα εξυπηρετούσε καλύτερα στην ανάπτυξη της διαδικτυακής σας προβολής.
Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να έχετε τον δικό σας συνεργάτη που θα μπορούσε να απαντήσει τεκμηριωμένα για ποιο λόγο η διαφήμισή σας στο διαδίκτυο δεν φέρνει πωλήσεις, αλλά και να σας δώσει λύσεις σχετικά με το ποια στρατηγική προώθησης των προϊόντων σας ή των υπηρεσιών σας θα μπορούσατε να ακολουθήσετε για να βγείτε από την αφάνεια.
Διαφήμιση e-Shop και πωλήσεις
Οι περισσότερες επιχειρήσεις ακολουθούν τη τακτική της διαφήμισης με Google Ads ή Socail Media Ads και ενώ έχουν πολλές επισκέψεις στο e-Shop δεν έχουν πωλήσεις. Τι μπορεί να συμβαίνει και τελικά οι επισκέψεις δεν μετατρέπονται σε πωλήσεις;
Ένας Σύμβουλος Digital Marketing θα μπορούσε να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα μετά από μελέτη τόσο του e-Shop όσο και της διαφήμισης που πραγματοποιείτε, ώστε να διορθωθούν πιθανές αστοχίες.
Συχνές ερωτήσεις που δεχόμαστε από ιδιοκτήτες e-Shop
Δουλεύοντας πάνω στον έλεγχο e-Shop πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων μας ρωτούν για ποιο λόγο δεν έχουν πωλήσεις. Παρακάτω θα αναφέρουμε κάποιες συχνές ερωτήσεις και τοποθετήσεις, που συναντούμε σε πελάτες μας, οι οποίοι μας έχουν αναθέσει τον έλεγχο e-Shop ή τον έλεγχο Digital Marketing.
- Νομίζω ότι ο συνεργάτης μου δεν έχει δημιουργήσει σωστά τις καμπάνιες.
- Κάποιο κόλπο έχει εφαρμόσει ο ανταγωνιστής μου και έχει πωλήσεις ενώ εγώ όχι. Μπορείτε να το βρείτε;
- Είναι σίγουρα σωστές οι καμπάνιες που τρέχω στη Google;
- Τελικά αποδίδει περισσότερο να διαφημίζομαι στη Google ή στο Facebook – Instagram;
- Γιατί έπεσαν οι πωλήσεις μου τα 2 τελευταία χρόνια;
- Ήμουν πρώτη σελίδα στη Google και τώρα είμαι στην τέταρτη σελίδα. Τι φταίει;
- Πώς μπορώ να βγω στην 1η σελίδα της Google;
- Τι πρέπει να κάνω για να αυξηθούν οι πωλήσεις e-Shop;
- Υπάρχουν τρόποι να διαφημιστώ δωρεάν;
- Αν αναλάβετε εσείς την προώθησή μου πόσες πωλήσεις θα μου φέρετε;
Τα παραπάνω ερωτήματα είναι οι ανησυχίες που έχει κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης στο διαδίκτυο.
Μπορεί κάποιες από αυτές τις ερωτήσεις να ανταποκρίνονται και στους δικούς σας προβληματισμούς.
Με εξαίρεση την τελευταία ερώτηση, την οποία όμως θα απαντήσουμε παρακάτω, όλες οι ερωτήσεις είναι το αντικείμενο της εργασίας του Συμβούλου Digital Marketing στην επιχείρησή σας.
Αύξηση πωλήσεων e-Shop: Η σωστά δομημένη διαφήμιση φέρνει τελικά πωλήσεις;
Η αύξηση πωλήσεων e-Shop δεν είναι δεδομένη, επειδή διαφημίζεστε.
Είναι άλλο η διαφήμιση να φέρνει ενδιαφερόμενους στο e-Shop και άλλο η πώληση προϊόντων από το e-Shop.
Και είναι φυσικό να υποθέτετε ότι αφού κάποιος έρχεται μέσα στην ιστοσελίδα σας σημαίνει ότι έχετε το προϊόν που αναζητά, άρα θα έπρεπε να το αγοράσει. Όμως, η αγορά προϊόντων από το διαδίκτυο είναι πολύ διαφορετική από την αγορά στο φυσικό κατάστημα. Και θα εξηγήσουμε το λόγο παρακάτω.
Ας πάρουμε για παράδειγμα ότι έχετε δημιουργήσει ένα καταπληκτικό e-Shop, που όμως στη mobile version δεν λειτουργεί σωστά. Οι φωτογραφίες κόβονται, η γραμματοσειρά είναι μικρή και δεν διαβάζεται, οι πληροφορίες δεν επαρκούν ή δεν απαντούν στο ερώτημα γιατί να το αγοράσω από εσάς…
Πώς χάνονται χρήματα σε διαφημίσεις;
Ο συνεργάτης που θα του αναθέσετε να τρέξει τις διαφημίσεις σας σε Google Ads είναι πολύ πιθανό να μην προσέξει αυτή την αστοχία στο mobile περιβάλλον του e-Shop και να προχωρήσει το έργο του με βάση τη συμφωνία που έχει κάνει μαζί σας.
Ξεκινώντας την προώθηση και θέτοντας έναν στόχο των 30 ευρώ την ημέρα στη Google για να έχετε μία καλή προβολή – σε αντιστοιχία με τον ανταγωνισμό σας πάντα- και με δεδομένο ότι θα έπρεπε να “τρέχετε” τη διαφήμισή σας για 30 τουλάχιστον μέρες, ώστε να έχετε ένα πρώτο αποτέλεσμα, φανταστείτε πόσα χρήματα θα έχετε χάσει από επισκέπτες που κλίκαραν τη διαφήμισή σας από το κινητό τους και τελικά η εμπειρία τους από τον ιστότοπό σας δεν ήταν αυτή που έπρεπε.
Ας το υπολογίσουμε.
Το 70% τουλάχιστον των επισκεπτών μπαίνουν στα e-Shops από κινητό. Έτσι, σε ένα σύνολο 2.000 μοναδικών επισκεπτών τον πρώτο μήνα προώθησης οι 1.400 επισκέπτες θα ήταν από κινητό.
Άρα με 30 ευρώ/ ημέρα για 1 μήνα προώθησης με Google Ads θα δαπανούσατε συνολικά 900 ευρώ. Από αυτό το ποσό τα 630 ευρώ θα είχαν δαπανηθεί άσκοπα για την απόκτηση επισκεπτών που μπαίνουν από smartphone.
Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι υπάρχει το ενδεχόμενο οι καμπανιες σας να έχουν “χτιστεί” σωστά, αλλά τελικά ο ιστότοπος σας να ευθύνεται για τις μειωμένες πωλήσεις.
Ο Σύμβουλος Digital Marketing που θα αναλάβει να ελέγξει τη διαφήμισή σας στο διαδίκτυο έχει την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία να εντοπίσει αντίστοιχες αστοχίες που σας απομακρύνουν από τις επιθυμητές πωλήσεις.
Επιπλέον, ο Σύμβουλος Digital Marketing σε συνεργασία με την εταιρεία που έχει δημιουργήσει τον ιστότοπο σας ή με άλλη εταιρεία που εσείς θα του υποδείξετε θα φροντίσει να αποκατασταθούν τα όποια τεχνικά σφάλματα.
Εγγυημένη αύξηση πωλήσεων e-Shop;
Εδώ θα απαντήσουμε την τελευταία ερώτηση από τις παραπάνω που λέει “Αν αναλάβετε εσείς την προώθησή μου πόσες πωλήσεις θα μου φέρετε;” Οι Σύμβουλοι Digital Marketing δεν ανταγωνίζονται τους digital marketers, αλλά συνδράμουν την επιχείρησή σας για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Εξάλλου, η εγγυημένη αύξηση πωλήσεων είναι κάτι άλλο από αυτό που λέει, έχω παραγγελίες στο e-Shop.
Ο Σύμβουλος Digital Marketing θα σας πει πως να έχετε παραγγελίες.
Η πώληση όμως, εξαρτάται από την επιχείρησή σας.
Τί εννοούμε με αυτό;
Στο Digital Marketing κακώς έχει συνδυαστεί η προώθηση με τις πωλήσεις. Ένας digital marketer αναλαμβάνει να σας φέρει παραγγελίες και όχι πώληση. Η περίπτωση να πουλήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες εξαρτάται από πολλούς παράγοντες για τους οποίους την ευθύνη έχει κυρίως ο επιχειρηματίας.
Κάποιοι από τους παράγοντες που καθορίζουν την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου είναι:
- Διαθεσιμότητα προϊόντων
- Άμεση ανταπόκριση στην παραγγελία
- Άριστη εξυπηρέτηση
- Κίνητρα για επαναλαμβανόμενη αγορά
- Συνέπεια στους χρόνους παράδοσης
- Υιοθέτηση τεχνικών στο e-Shop, που θα κάνουν τους πελάτες σας να αγοράζουν από εσάς ξανά και ξανά.
Γιατί τελικά είναι απαραίτητος ο Σύμβουλος Digital Marketing;
Ο ρόλος του Συμβούλου Digital Marketing είναι καθοριστικός για μία επιχείρηση που θέλει να αναπτυχθεί στο διαδίκτυο. Είναι αυτός που θα συγκεντρώσει τους επιχειρησιακούς στόχους του οργανισμού σας και τις αποδόσεις της διαφήμισης ώστε να αναλύσει τη διάθεση ή μη των επισκεπτών να αγοράσουν από εσάς και τα αίτια που τελικά ένας επισκέπτης δεν μετατρέπεται σε πελάτης.
Για την ανάλυση των δεομένων θα χρειαστεί να εξετάσει τόσο τον ιστότοπο σας όσο και τις καμπάνιες που πραγματοποιούνται. Επιπλέον, θα μελετήσει τις κινήσεις και τις στρατηγικές του ανταγωνισμού σας σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Τα συμπεράσματα αυτής της μελέτης έχουν σπουδαία προστιθέμενη αξία και απαλλάσσουν τις επιχειρήσεις από ανώφελες δαπάνες.