Ηλεκτρονικό Εμπόριο & SEO

Τι είναι το E-Commerce SEO;

ή αλλιώς SEO ηλεκτρονικού εμπορίου

Τι κοινό έχει το 99% των μεγαλύτερων ηλεκτρονικών καταστημάτων;

Εντοπίζονται από νέους πελάτες καθημερινά μέσω οργανικής αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης όπως Google, Bing, Yahoo. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη μακροπρόθεσμη επιτυχία οποιασδήποτε μάρκας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η εφαρμογή E-Commerce SEO από την κατασκευή eshop αλλά και στη διαχείριση eshop δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να έχουν μικρότερο κόστος διαφήμισης και ταυτόχρονα ενισχυμένη επισκεψιμότητα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό τους.

Στατιστικά E-Commerce SEO 

Συγκεντρώσαμε εδώ, τα στατιστικά στοιχεία SEO ηλεκτρονικού εμπορίου (E-Commerce SEO) για να επισημάνουμε μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία και αριθμούς όσον αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές μέσω των μηχανών αναζήτησης.

Τουλάχιστον το 43% της συνολικής επισκεψιμότητας ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από την οργανική αναζήτηση της Google.

Το 37,5% της συνολικής επισκεψιμότητας σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου προέρχεται από μηχανές αναζήτησης.

Το 23,6% των παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου συνδέεται άμεσα με την οργανική επισκεψιμότητα.

Το 51% των ατόμων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο έχουν μάθει για ένα νέο προϊόν ή μια νέα εταιρεία στο διαδίκτυο.

και επιπλέον…

– Το 90% όσων αναζητούν προϊόντα στο διαδίκτυο δεν έχουν αποφασίσει για την επωνυμία πριν ξεκινήσουν την αναζήτησή τους
– Το 70% όλων των επισκέψεων σε eshop λιανικής παγκοσμίως γίνεται από smartphones.

Ας δούμε και μερικά ακόμα στατιστικά.

Το 75% των ανθρώπων δεν περνούν ποτέ την πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.
Το 95% της επισκεψιμότητας αναζήτησης πηγαίνει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Το 70% των αναζητήσεων χρησιμοποιούν περισσότερες από τρεις λέξεις.
Το 33% των μικρών έως μεσαίων επιχειρήσεων παγκοσμίως έχουν βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες.

Το τελευταίο στατιστικό αποτέλεσμα αποτελεί την ευκαιρία για τις ελληνικές επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τους ιστότοπους τους με βάση το SEO κερδίζοντας ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς από τον ανταγωνισμό τους.

Το SEO ηλεκτρονικού εμπορίου κρίνεται απαραίτητο για τα eshops

Το συμπέρασμα που προκύπτει από τα παραπάνω στατιστικά αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να εφαρμόζεται το E-Commerce SEO στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Η προσαρμογή των ηλεκτρονικών καταστημάτων στους κανόνες των μηχανών αναζήτησης αποδίδει σε πωλήσεις και αναγνωρισιμότητα.

Ακόμα και η τοποθέτηση προϊόντων σε μεγάλα marketpalces όπως το Amazon και το Ebay απαιτεί τη χρήση SEO ώστε να επιτύχουν μία καλύτερη προβολή σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους.

Η βελτιστοποίηση των e-Shops για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι η διαδικασία της οργανικής κατάταξης του ιστότοπού σας σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Σε αντίθεση με τις πληρωμένες διαφημίσεις, το SEO είναι η βέλτιστη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να πληρώσετε όταν ένας επισκέπτης κάνει κλικ σε αυτούς τους οργανικούς συνδέσμους στο Google.

Εάν μπορείτε να φτάσετε την κατάταξη της σελίδας σας στην πρώτη σελίδα Google, ή ακόμα και κάπου στις πρώτες θέσεις, θα λαμβάνετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας δωρεάν!

Το SEO είναι εξαιρετικά σημαντικό για όλες τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εκτός από την προβολή διαφημίσεων αγορών και διαφημίσεων κειμένου για την προώθηση των προϊόντων σας στο Google και την άμεση επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, χρειάζεται να αναπτύξετε μια στρατηγική για να αυξήσετε το SEO σας. Αυτό θα επιτρέψει στα προϊόντα να ταξινομηθούν οργανικά στο Google, φέρνοντας μη πληρωμένη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το E-Commerce SEO και τα αποτελέσματά του για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα εδώ