Διαχείριση e-shop

Αν αναζητάτε εκπαίδευση στη διαχείριση eshop οι Σύμβουλοι E-Shop είναι εδώ για να σας βοηθήσουν. Πριν όμως, αναφερθούμε στην εκπαίδευση διαχειριστή eshop θα ήταν χρήσιμο να ξεκαθαρίσουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνει ο εργαζόμενος που διαχειρίζεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Διαχείριση eshop εργασία

Με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου μία νέα ανάγκη στην αγορά εργασίας δημιουργήθηκε, που αφορά τη διαχείριση eshop.

Οι απαιτήσεις των επιχειρήσεων για τη διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος ολοένα και αυξάνονται με αποτέλεσμα ο διαχειριστής eshop να πρέπει να ασχοληθεί και με το digital marketing της εταιρείας.

Κάποιες από τις δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ο υποψήφιος διαχειριστής eshop είναι:

  • οργάνωση και μεθοδικότητα στη διαχείριση παραγγελιών
  • γνώση διαχείρισης περιεχομένου στο eshop
  • δεξιότητα χειρισμού excel, γραφιστικής και συστημάτων erp, crm, τιμολόγησης
  • ανεπτυγμένη τη διάθεση καλής επικοινωνίας με τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος
  • γνώσεις διαχείρισης social media
  • ξένες γλώσσες (τουλάχιστον άπταιστα αγγλικά)

Όπως γίνεται αντιληπτό από τα παραπάνω αν μιλάμε για ένα eshop με λίγες πωλήσεις καθημερινά τότε ίσως οι παραπάνω απαιτήσεις πιθανά να μπορούν να καλυφθούν με την απασχόληση ενός εργαζομένου. Στην περίπτωση όμως, που οι πωλήσεις είναι αρκετές κάθε μέρα τότε ένας εργαζόμενος δεν θα μπορεί να φέρει αποτελέσματα σε αυτό που λέμε «άριστη εξυπηρέτηση eshop».

Τι σημαίνει «άριστη εξυπηρέτηση eshop»;

Η εξυπηρέτηση στο eshop ξεκινά από τη στιγμή που ο ενδιαφερόμενος πελάτης προσγειωθεί στον ιστότοπο. Ο τρόπος που παρουσιάζονται τα προϊόντα είναι η βιτρίνα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι λειτουργίες στο “cart” και στο “checkout” είναι αντίστοιχες με αυτές που θα έπρεπε να κάνει και ένας φυσικός πωλητής.

Για παράδειγμα, αν θέλατε να αγοράσετε ένα παντελόνι, ο πωλητής του φυσικού καταστήματος δεν θα σας πρότεινε να το συνδυάσετε με ένα μπλουζάκι, ποντάροντας στην πιθανότητα να αγοράσετε 2 προϊόντα αντί για 1 που ήταν η αρχική σας πρόθεση; Επίσης, δεν θα σας έδινε ένα κίνητρο τιμής για να είναι πιο δελεαστική η αγορά;

Μα φυσικά ναι!

Την ίδια λογική έχει και η ηλεκτρονική πώληση σε eshop που επενδύουν στην άριστη εξυπηρέτηση.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα που έχει το eshop έναντι του φυσικού καταστήματος είναι ότι πουλάει 24 ώρες το 24ωρο και ο πελάτης δεν χρειάζεται να περιμένει τον πωλητή να τον εξυπηρετήσει.

Για να συμβαίνει όμως αυτό σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σημαίνει ότι πίσω από αυτό υπάρχει ένας άριστα καταστισμένος διαχειριστής eshop.

Τι ακριβώς είναι η διαχείριση eshop και ποιες οι αρμοδιότητες του διαχειριστή;

Ο διαχειριστής  eshop είναι υπεύθυνος για τις διαδικτυακές πωλήσεις της επωνυμίας. Επιβλέπει την εμφάνιση και την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας και είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία πωλήσεων μέσω διαδικτυακών καναλιών.

Ανάλογα με τον ρόλο, ενδέχεται να επιβλέπουν τη διαχείριση eshop  επαγγελματίες του digital marketing, developers και ΙΤ λογισμικού που συμβάλλουν στην επισκεψιμότητα, το σχεδιασμό και τη δομή του ιστότοπου.

Η επαφή με τους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος συγκαταλέγεται στις αρμοδιότητες του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και όχι του διαχειριστή eshop.

Η παρακολούθηση αποθεμάτων είναι στις αρμοδιότητες του αποθηκάριου και όχι σε αυτόν που χειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η τιμολόγηση είναι δουλειά του λογιστηρίου και όχι του υπαλλήλου που εξασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και την online ενημέρωση του stock.

Αυτό θεωρούμε ότι θα έπρεπε να το αποσαφηνίσουμε γιατί το σημαντικότερο πρόβλημα που αφορά την απώλεια πελατών στα eshop είναι στον τρόπο που έχουν οργανώσει την διαχείριση παραγγελιών και την εξυπηρέτηση πελατών. Για όσες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να οργανώσουν σωστά το τμήμα e-commerce οι Σύμβουλοι E-Shop προσφέρουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες οργανωτικής δομής και αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού.

Εκπαίδευση στη διαχείριση eshop

Οι Σύμβουλοι E-Shop μπορούν να εκπαιδεύσουν κάθε ενδιαφερόμενο που θέλει να αποκτήσει ολοκληρωμένες γνώσεις διαχείρισης eshop.

Οι εκπαιδευόμενοι με το τέλος του επιμορφωτικού σεμιναρίου είναι σε θέση να γνωρίζουν:

  • Διαχείριση προϊόντων σε eshop
  • Διαχείριση εκπτωτικής πολιτικής
  • Διαχείριση blog
  • Καταγραφή και ανάλυση ανταγωνισμού
  • Παρακολούθηση λειτουργικότητας eshop
  •  Παρακολούθηση Google Analytics
  • Ανάπτυξη ποιοτικών backlinks για SEO
  • Ανάπτυξη Affiliate Marketing

Οι εκπαιδεύσεις από τους Σύμβουλους E-Shop γίνονται κατά άτομο.

Σκοπός μας είναι να σας εκπαιδεύσουμε κατάλληλα ώστε να αποκτήσετε όλα τα εφόδια που χρειάζεται να έχετε ώστε να ανταποκριθείτε στις ανάγκες της θέσης Διαχειριστής E-Shop. Η εκπαίδευση γίνεται online πάνω σε demo eshop, αλλά και σε Live eshop, όταν ο εκπαιδευόμενος έχει αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις.

Οι εκπαιδεύσεις στη διαχείριση eshop είναι διάρκειας 10 ωρών και πραγματοποιούνται σε 2 ώρες εκπαίδευσης κάθε μέρα για 5 μέρες.