-
Λέρου 15 Αθήνα
Σύνδεση eshop με Skroutz – οι πρόσφατες αλλαγές
Το Skroutz ενδυναμώνοντας την στρατηγική του πρόσφατα ανακοίνωσε αλλαγές στην προσθήκη των προϊόντων. Η σύνδεση eshop με Skroutz σύμφωνα με τις πρόσφατες αλλαγές απαιτεί για τα προϊόντα μόδας να αναφέρουν:
- στον τίτλο τους το φύλο (Γυναικεία, Αντρικά Παιδικά)
- το υλικό προϊόντος (βελούδινο, σατέν, βαμβακερό)
- την εφαρμογή (π.χ. slim fit)
- και στην περιγραφή θα πρέπει να αναφέρεται η collection (π.χ. Collection Χειμώνας 2023-2024).
Φαίνεται ότι το Skroutz συμπληρώνει πιθανά κενά του που θα μπορούσαν να δώσουν προβάδισμα στο Amazon να κατακλύσει την ελληνική αγορά. Η αλήθεια είναι ότι για τον τελικό καταναλωτή οι παραπάνω πληροφορίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για τις ηλεκτρονικές αγορές του, λαμβάνοντας ακόμη περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν που τον ενδιαφέρει.
Οι πληροφορίες που ζητούνται επιπλέον από το Skroutz αποτελούν ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκληρωμένη πληροφορηση του καταναλωτή πριν αγοράσει ένα προϊόν από το marketplace, και αυτό θα λειτουργούσε εξαιρετικά αν τα eshops είχαν συμπεριλάβει ήδη αυτές τις πληροφορίες στα δικά τους ηλεκτρονικά καταστήματα.
Οι σύμβουλοι πωλήσεων για επιχειρήσεις στο Amazon γνωρίζουν, ήδη, το πόσο σημαντικές είναι οι νέες πληροφορίες προϊόντων που ζητούνται από το Skroutz για τους καταναλωτές.
Οι πρόσφατες αλλαγές του Skroutz στις περιγραφές και απεικόνιση των προϊόντων
Για παράδειγμα ένα eshop με αθλητικά προϊόντα– αθλητική μόδα που χρειάζεται να ακολουθήσει τις αλλαγές του Skroutz θα πρέπει να προσθέσει στο περιεχόμενο του:
1) Τουλάχιστον τρεις φωτογραφίες, συμπεριλαμβανομένης της κύριας εικόνας, στις κατηγορίες:
• Sneakers • Αθλητικά Παπούτσια • Ορειβατικά Παπούτσια • Ποδοσφαιρικά Παπούτσια • Μπασκετικά Παπούτσια • Παπούτσια Τένις
2) Τουλάχιστον δύο φωτογραφίες, συμπεριλαμβανομένης της κύριας εικόνας, στις κατηγορίες:
• Αθλητικές Τσάντες • Παντελόνια Ορειβασίας • Ορειβατικά Σακίδια • Αθλητικά Γάντια • Αθλητικές Εμφανίσεις • Ανδρικά Αθλητικά Κολάν • Αντηλιακές Μπλούζες • Διάφορα Αθλητικά Ρούχα • Παντελόνια Σκι & Snowboard • Μπουφάν Σκι & Snowboard • Γάντια Σκι & Snowboard
3) Τουλάχιστον μία κύρια φωτογραφία στις κατηγορίες:
• Αξεσουάρ Αθλητικής Μόδας • Κορδόνια Παπουτσιών • Παπούτσια Χορού • Ισοθερμικά • Αθλητικές Κάλτσες • Παιδικά Ρούχα Χορού • Ρούχα Χορού • Κάλτσες Σκι & Snowboard
Σύνδεση eshop με Skroutz
Η σύνδεση eshop με Skroutz θα πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένους επαγγελματίες που θα σας καθοδηγήσουν σωστά από το στάδιο κατασκευής eshop, αλλά και που μπορούν να προσαρμόσουν τα δεδομένα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στις απαιτήσεις του δημοφιλούς για την ελληνική αγορά marketplace.
Η ελλειπής γνώση στα προαπαιτούμενα του Skroutz μπορεί να οδηγήσει τις επιχειρήσεις σε διπλά κόστη και χάσιμο πολύτιμου χρόνου. Από την άλλη πλευρά, αν οι επιχειρήσεις προσαρμόσουν την πληροφόρηση του eshop σύμφωνα με το Skroutz επιτυγχάνουν βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών στα δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα.
Για να συνδέσετε το eshop σας με το Skroutz, μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα.
- Δημιουργία λογαριασμού στο Skroutz: Αν δεν έχετε ήδη, δημιουργήστε ένα λογαριασμό εμπόρου στο Skroutz. Αυτό θα σας δώσει πρόσβαση στον επιχειρησιακό χώρο του Skroutz.
- Προετοιμασία δεδομένων προϊόντων: Πριν συνδέσετε το eshop σας με το Skroutz, βεβαιωθείτε ότι έχετε τα δεδομένα των προϊόντων σας σε μορφή που να μπορεί να εισαχθεί στο Skroutz, συνήθως μέσω XML, CSV κλπ.
- Σύνδεση API: Ορισμένες πλατφόρμες eshop παρέχουν ενσωματωμένες δυνατότητες σύνδεσης με το Skroutz μέσω του API τους. Εάν το eshop σας προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα, ακολουθήστε τις οδηγίες της πλατφόρμας σας για την ενεργοποίηση και τη ρύθμιση της σύνδεσης με το Skroutz.
- Χειροκίνητη εισαγωγή: Εάν η πλατφόρμα σας δεν προσφέρει ενσωματωμένη σύνδεση μέσω API, μπορείτε να εισάγετε χειροκίνητα τα προϊόντα σας στο Skroutz. Αυτό γίνεται συνήθως μέσω ενός φόρματ που παρέχεται στον επιχειρησιακό σας λογαριασμό στο Skroutz.
- Παρακολούθηση και ενημέρωση: Μόλις συνδέσετε το eshop σας με το Skroutz, παρακολουθήστε τις εισηγήσεις και βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες σας είναι ενημερωμένες. Αυτό είναι σημαντικό για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες που βρίσκονται στο Skroutz θα βρουν σωστά τα προϊόντα και τις τιμές σας.
5 σημεία που θα πρέπει να προσέξετε στη σύνδεση eshop με Skroutz
Κατά τη σύνδεση του eshop σας με το Skroutz, υπάρχουν ορισμένα σημεία που θα πρέπει να λάβετε υπόψη για να διασφαλίσετε μια επιτυχημένη και αποτελεσματική σύνδεση.
- Ποιότητα δεδομένων προϊόντων: Βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες και οι εικόνες προϊόντων σας είναι πλήρεις, ακριβείς και ελκυστικές. Οι πελάτες του marketplace βασίζονται σε αυτές τις πληροφορίες πριν αποφασίσουν να αγοράσουν το προϊόν σας.
- Τιμολόγηση: Βεβαιωθείτε ότι οι τιμές στο Skroutz είναι ενημερωμένες και αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές τιμές που προσφέρετε στο eshop σας.
- Διαθεσιμότητα αποθέματος: Ελέγξτε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας και βεβαιωθείτε ότι είναι το ίδιο ενημερωμένη είναι και στο Skroutz. Η ανανέωση του αποθέματος είναι κρίσιμη για την αποφυγή αρνητικής εμπειρίας πελατών λόγω μη διαθέσιμων προϊόντων.
- Διαχείριση παραγγελιών: Βεβαιωθείτε ότι η διαχείριση των παραγγελιών από το Skroutz συμπεριλαμβάνεται στις εργασιακές σας διαδικασίες. Είναι σημαντικό να ανταποκρίνεστε άμεσα στις παραγγελίες που προέρχονται από το Skroutz για να διατηρήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών. Οι επιχειρήσεις που ασχολούνται σοβαρά με το ηλεκτρονικό εμπόριο διαθέτουν ειδικό τμήμα ηλεκτρονικών πωλήσεων. Ενημερωθείτε εδώ για την οργάνωση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.
- Αναβαθμίσεις και ενημερώσεις: Ανανεώστε τακτικά τις πληροφορίες των προϊόντων και τις τιμές σας στο Skroutz για να διατηρήσετε τη συνέπεια και την ακρίβεια των δεδομένων.
Αν ενδιαφέρεστε για τη σύνδεση eshop με Skroutz μπορείτε να απευθυνθείτε στους επαγγελματίες της Bluemind.gr
Αν όμως διαθέτετε ένα κατάστημα που προβάλεται στο Skroutz και θα θέλατε να έχετε είτε την βελτιστοποίηση του είτε και περισσότερες πωλήσεις, τότε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να ελέγξουμε και να καταγράψουμε τυχόν σφάλματα, αλλά και ευκαιρίες που μπορούν να αξιοποιηθούν προς όφελος της επιχείρησής σας.